یادگیری زبان از طریق فناوری
تاثیر اولیه و ثانویه یادگیری داده محور بر دانش هم آیی زبان آموزان با سطح توانش بالا و پایین متوسط

افسانه سعیداختر

دوره 9، شماره 2 ، دی 1399، ، صفحه 311-346

https://doi.org/10.22054/ilt.2021.52953.505

چکیده
  پژوهش حاضر به بررسی تاثیر داده‌محور بر تشخیص و تولید هم‌آیی‌ها‌ی زبان‌آموزان با سطح توانش انگلیسی بالا و پایین متوسط پرداخت. همچنین تاثیر ثانویه داده‌محور بر هم‌آیی‌های ثانویه (هم‌آیی‌هایی که در واژه‌یاب گنجانده نشده بودند ولی به صورت مستتر در تکالیف استفاده شده بودند) نیز مورد بررسی قرار گرفت. نگرش زبان‌آموزان نسبت به نقش ...  بیشتر